mini verslagje! - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Laura boogert - WaarBenJij.nu mini verslagje! - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Laura boogert - WaarBenJij.nu

mini verslagje!

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Januari 2011 | Peru, Huaraz

heerlijke bus! wel naast de plee, romantische film gekeken de helft maar begrepen. huaraz is een prachtig bergdorpje. autentiek koud heeeeeel hoog en mooi. morgen gaan we een dagtoer doen naar de laguna´s
dit was het voor even want ik moest waarbenjij.nu wijzigen dat ik in peru zit! doei!!!

• 08 Januari 2011 - 01:48

Femke:

Ola welkom in Peru! Wij vermaken ons uitstekend. We zitten nu in Arequipa, worden morgenochtend om 3u opgepikt om 2 dagen een trek door de Colca canyon te doen! Wij zijn van Lima naar Paracas gegaan voor Ilsa Ballastas. Daarna door naar Huacachina! Echt leuk daar. Prachtige zandduinen met oase. En nu dus hier ! Enjoy

• 08 Januari 2011 - 12:22

Els:

Hoi hoi,

Fijn dat deze reis goed gegaan is en ook nog uit te houden was qua bus.

Gelukkig maar dat je een dik vest gekocht hebt bij die kou daar boven in de bergen. Is de natuur mooi daar? Heb je een leuk hostel of ander onderkomen kunnen vinden?

Hier is alles gewoon zoals altijd, het weer is saai. Regen en wind. We horen snel weer van elkaar.
    kus van mij