lama a la cuenca!? - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu lama a la cuenca!? - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu

lama a la cuenca!?

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 December 2010 | Ecuador, Cuenca

heeej mensen!
berichtje vanuit cuenca. echt een goede keus geweest hierheen te gaan. het is hier gezelliger en mooier dan quito. de busreis zou 9 uur duren dus 11 uur later kwamen we in cuenca aan. hosteltje met eigen keuken en heerlijk zelf groenten gehaald op de markt. ik ben echt nog steeds heel erg moe. ik zou de hele dag kunnen slapen. heb daar eigenlijk ook wel naar verlangt al die tijd dat ik aan het werk was. maar soms is een beetje energie ook wel leuk. vandaag een speurtocht gedaan naar spaanse scholen, het is er nu kiezen uit 2. een voor 4,50 per uur of 1 voor 7,50 per uur... tja en hoe weet je nou precies welke qua niveau beter is. knopen doorhakken dus. dan staat banios op het lijstje, met warm water bronnen en een park hier in de buurt met LAMA´S eindelijk!! het word in iedergeval 3a4 uur per dag naar shool. heb er zin in.
voor de rest is equador heel mooi, maar behalve het getoeter en de onlogische manier waarop ze soms dingen doen is het voor mij niet echt een cultuurschock ofzo. in merk wel hoe meer natuur ik om me heen heb hoe meer ik geniet, dus ik heb ook heel erg veel zin in peru. dat word pas na nieuwjaar. de kerstsfeer zit er hier ook al goed in, de meeste mensen kennen geen woord engels maar dreaming of a white christmas galmd door de boxjes hier hahaha. ik ga proberen nieuwe foto´s erop te zetten maar om eerlijk te zijn heb ik heel erg veel ruzie met de waarbenjjnu site! gromm!
oke! dit was het fftjes ik zal snel proberen foto´s te plaatsen en anders op facebook.
tot snel! kusssjes beso´s uit cuenca

  • 13 December 2010 - 19:56

    Els:

    Hola chica,

    Leuk je reisverhaal. Ja, ook in Equador hebben ze misschien wel last van het weer wat het tempo van de busreis aangaat? Heerlijk dat jullie een kamer met keuken hebben, dat scheelt geld en je kan helemaal zelf bepalen wat je wilt eten en drinken en dat betaalbaar houden. De keuze voor een taalschool is lastig, vooral omdat je denkt dat datgene wat duurder is ook beter zal zijn. Misschien dat je nog mensen ontmoet die iets kunnen zeggen over die 2 taalscholen. Of bij het hostel? Anders op je gevoel afgaan. Of een proefles vragen en dan kiezen.
    probar un leccion, yo despues elegir.
    Ja ja, je moeder spreekt ook zo haar talen. Verveel je je niet af en toe? Ga je nog steeds vroeg naar bed? Voel je dat je op hoogte zit?
    Het gekke is dat ik nu heel veel zie in de kranten over Equador en Peru en ook heel vaak hoor dat Buenos Aires zo'n verschrikkelijk mooie stad is. Ik zou het wel even willen zien, zo even in je rugzak zitten ;-)
    dikke kus van mij en natuurlijk ook van je vader
    Ps: ga me nu op de kerstinkopen storten.

  • 13 December 2010 - 21:39

    Jen:

    ola chica!
    super kicke allemaal, ik leef hier met je mee joh en moet veel aan je denken!
    zoals sommige mensen in een feutus houding kuipen als ze moeten praten, kruip ik in een feutus houding als ik moet schrijfen. dus ik hou het kort...
    maar ik hoop dat je het leuk hebt....zo klinkt het wel en ik ben blij voor je, geniet want je verdient het.hele vele kusjes!
    en ook de kusjes van kleine maaike trouwens!

  • 13 December 2010 - 21:39

    Jen:

    ola chica!
    super kicke allemaal, ik leef hier met je mee joh en moet veel aan je denken!
    zoals sommige mensen in een feutus houding kuipen als ze moeten praten, kruip ik in een feutus houding als ik moet schrijfen. dus ik hou het kort...
    maar ik hoop dat je het leuk hebt....zo klinkt het wel en ik ben blij voor je, geniet want je verdient het.hele vele kusjes!
    en ook de kusjes van kleine maaike trouwens!

  • 15 December 2010 - 23:22

    Jet:

    Leuk leuk leuk! Mooi ook dat alles lekker tranquilo gaat (busreis van officieel 9 uur die toch even 11 uur duurt ;).

    Prachtig vooral is dat er hieronder een advertentie staat met 'Net als Laura naar Ecuador? Nu voor 655,-....'
    Gemeen is het een beetje. Maar als jij geniet dan ben ik tevree.

    Dusseh feliz navidad strakjes en geniet van de onwaarschijnlijk mooie natuur (hippie!)

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Cuenca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

and all the way back again...

13 Februari 2011

machupicchu

30 Januari 2011

todo es posible nada seguro!

20 Januari 2011

*toettoet* y tu mama tambien!

13 Januari 2011

pacha mama!!!!!
Laura

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 8902

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Thailand here i come!

25 November 2010 - 01 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: