oh oh quito... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu oh oh quito... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu

oh oh quito...

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 December 2010 | Ecuador, Quito

terug in quito,
al vanaf maandag. rumoerig en feestelijk, het is feest in quito, daarvoor kwamen we eigenlijk terug. maar we zijn moe en gaan niet uit. mindo was zo rustig en groen en quito is gewoon een stad. we hangen,eten slapen en chillen een beetje. zelf koken JEEEJ! dat is fijn en het bespaard ons geld. wel gaan we naar quitumbe, met ZE 6e in een taxi voor 1 dollar p.p naar een gratis festival waar de Wailers optreden en s´avonds een skabandje. heeel warm hardstikke leuk, heerlijke ananas gegeten, marktje slenteren en heel veel hola! hola! si si hola! met de gemiddelde latino uitwisselen,want je trekt wat bekijks als blanke.. toch wel. en we waren niet de enige hoor, heel wat leuke blonde rastaheads die dag. terug naar het hostel en realiseren dat je toch wel heel erg rood bent! aaah. top dag! daarna eigenlijk helemaal niks meer gedaan. er zijn wel leuke mensen in het hostel maar niet echt de mensen waar je mee uit gaat. gister hebben we de hele dag voor de tv gehangen, het regende!heeerlijk americaanse series kijken met spaanse ondertiteling dus ook nog wat geleerd hoor! en brownies gegeten want er was brownie festival in ons favoriete cocktail barretje.we hebben besloten naar cuenca te gaan de 3na grootste stad in equador, maar veel groener rustiger en veiliger (niet dat we het als onveilig hebben ervaren hier, andere hostel bewoners wel die zijn wat centjes verloren door dronken nachts op straat te lopen....tja..) in cuenca ga ik eindelijk een spaanse cursus volgen, daar heb ik zin in. we nemen de bus om 22:00 straks, broodjes water en mp3 mee. 9 a 10 uur rijden.dat is zeker geen uitzondering hier . bring it on!
dus lieve mensen tot horens vanauit cuenca!

  • 10 December 2010 - 21:50

    Een Brownie Festival:

    mmmh, dat lijkt me heerlijk. Ik zou willen dat hier in Westland en omstreken ook zoiets zou gebeuren. Een chocoladefestival of een stroopwafelopera. Paul en ik waren in de bios in Delft bij de film the kids are all right. Hele leuke, niet zo Hollywood achtige film, daarna in een pizzeria iets relatiefs goedkoops en lekkers gegeten en daarna aanghouden door de politie. Een voorlamp deed het niet goed, 60 euro boete. Tja, daar gaat je voordelige avondje uit :-)
    Nog een weekje werken en dan lekker 2 weken vakantie. Ik heb er zin in. We vinden het heerlijk dat het allemaal zo goed met je gaat, samen met Esther en dat je gebeld hebt. dikke kus van je mam

  • 10 December 2010 - 22:22

    Kitty:

    ja ja neem het er maar van...
    dos servesa, una vino blanco, tortilla porvavor....grasias seniora

    heerlijk klinkt het allemaal

  • 12 December 2010 - 12:29

    Irma:

    Hola chica,
    ik zit helemaal mee te genieten van je verhalen. Ben benieuwd wat je van Cuenca zegt, ik vond het een mooi en leuk stadje, in het weekend echt heeel rustig, maar door de weeks gezellig en veel te bekijken. Ik zelf ben echt een fan van Banos. Gaan jullie daar ook naar toe?
    En gaan jullie met Oud en Nieuw weer naar Quito? Dan is het daar echt een gekkenhuis, maar wel heel bijzonder ;-).
    Ik moet nu nog een weekje werken en dan heb ik heerlijke 2,5 weken vakantie (jaja, dat is vergeleken met 5 manden niets) maar ik verheug me al daarop. Ik ga dan naar Nederland
    Caro Laura, mucho éxito con el curso de espanol.
    Hasta la vista!!
    irma

  • 13 December 2010 - 12:49

    Kim:

    klinkt weer goed, komt er ook nog extra beeldmateriaal van jullie avonturen?

    xxx

  • 13 December 2010 - 18:28

    Ellen:

    Hoi Laura , ook nog even een krabbeltje van mij. fijne verhalen houden zo. Dank voor het overnemen van mijn moederrol tijdens Esther haar griep. Blijf goed voorelkaar zorgen en geniet, ..... de foto's.... ? is zo leuk. Dikke kus Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

and all the way back again...

13 Februari 2011

machupicchu

30 Januari 2011

todo es posible nada seguro!

20 Januari 2011

*toettoet* y tu mama tambien!

13 Januari 2011

pacha mama!!!!!
Laura

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 8891

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Thailand here i come!

25 November 2010 - 01 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: