mosquitooos! grrrr! *pets* - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu mosquitooos! grrrr! *pets* - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu

mosquitooos! grrrr! *pets*

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 December 2010 | Ecuador, Montañita

Montanitaaaa!!
de reis naar montanita was echt super. van cuenca naar quayaquil was prachtig. we reden door het national parque cajas! bergen, watervallen, lama´s prachtig! en toen veranderde het in suptropisch. bananen/kokos/mangobomen, rijstvelden en witte reigers! prachtig, zweete me helemaal een ongeluk! het was zo bizar het verschil in landschap,huisjes op palen het begon ook steeds meer op thailand ofzo te lijken, nou ben ik daar nog nooit geweest maar het leek op nix wat we tot nu toe hebben gezien, toen reden we door wat wij denken het industriegebied van quayaquil. lelijk vies druk bah vond er nix aan. tis een grote stad maar je hoort er zo veel vervelende verhalen over, mischien een beetje bevooroordeeld dus, naja daar een bus gepakt naar montanita. toen veranderde het landschap naar droog en dor maar het leek ook heel erg op de nederlandse heide! paars en zanderig. maar dan met condors in de lucht en grazende lama´s!!en dan ja hoor de kust!niet heel spectaculair maar wel hele bizare meeuwen en pelicanen! gaaf he. en het was prachtig weer! aangekomen snel een hostel ingedoken goede prijs maar wel met het idee nog een goedkopere te zoeken, de prijzen gaan hier flink omhoog met oud en nieuw. binnen 5 min 2 damens uit amsterdam ontmoet die hetzelfde aan het toen waren, hostelspotten. wat eten bij een vegetrisch restaurantje en het viel me al meteen op dat ik werd opgegeten door muggen! en trouwens deet werkt niet! je kan het spul drinken en ze eten je nog op maar je smeerd flink door onder het mom van anders was het vast erger geweest. montanita is 4 straten met cocktail barretjes restaurants en 100 armbandjes en ketting verkopers. tis erg leuk aangekleed alllemaal en ze zijn nog flink aan het bijbouwen.samen met de nederlandse meiden en 2 gasten kerst gevierd, uit eten geweest en goedkope cocktails gedronken., en dat is het wel een beetje hier, zonnen cocktails en salsadansen, ze zijn ok maar al te gewillig je het te leren. hier op straat is het echt een kwestie van touristje kijken, de hele tijd :hola chica´s! olanda?aah amsterdam! en dan 5 meter verderop weer het zelfde. maar gelukkig zijn wij de kunst van het negeren meester. pff vermoeidend hoor. maar als er dan wel een ongelofelijke leukerd je op de dansvloer de fijne kneepjes van salsa bijbrengt klinkt bij mij la isla bonita van madonna me in de oren!leuk leuk! maar, we hebben besloten hier niet te blijven voor oud en nieuw, nu na 7 dagen hebben we het wel een beetje gezien en de prijzen gaan flink omhoog n het is al niet te goedkoop hier.we hebben besloten naar peru te gaan net over de grens is een plaatsje zoals hier maar dan iets rustiger. dus morgen met de bus naar een stadje vlak bij de grens en dan begint ons peru avontuur,voor het eerst aan de malariapillen, ben benieuwd daar hebben we veel zin in! dus lieve mensen dat was het weer even, ik word al bruin ik heb zo rond de 45 muggebeten (heel sexy) mijn haar krult hier prachtig in dit weer! en er zit al weer een maand op! jeetje. nog zo veel te zien nog zo veel te doen! tot het volgende verslag! kusjes en een gelukig nieuwjaar!!kus kus kus

• 28 December 2010 - 07:26

Maaike(france):

he meid, je haar krult zeker wel hoor!!leuk! klinkt allemaal heel gezellig! jullie hebben de smaak van het reizen lekker te pakken, veel plezier in peru, nog meer avonturen te beleven, vieren jullie wel oud en nieuw op het strand? nou geniet ervan!! alvast gelukkig nieuw jaar meisie, voor de eerste keer dat ik je niet kan bellen of smsen om 12 uur, *snik snik*, mis je wel hoor!!! dikke zoenen voor jullie allebei van maike en rodrigue

• 28 December 2010 - 07:57

Kitty:

Wat maak jij een mooie dingen mee. Geniet er met volle teugen van en verrijk je leven.

Happy NewYear voor straks xxxxx

• 29 December 2010 - 13:31

Shanain:

klinkt onwijs gaaf lauw, ik wens je een fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!
    xxxxx