Magic Mindo - Reisverslag uit Mindo, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu Magic Mindo - Reisverslag uit Mindo, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu

Magic Mindo

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 December 2010 | Ecuador, Mindo

We zijn nu al 2 dagen in Mindo, een dorpje in een berg en bosachtige vallei ong. 65 km van quito af. de weg in de bus ernaartoe was al fantastisch! zo mooi! eindelijk het gevoel dat we echt een beetje de natuur ingaan. zo onvoorstelbaar mooi en groen en veel en groot! en dan zitten we nog nieteens in de jungle ofzo! een hele aardige señior in de bus probeert ons onderweg te vertellen over de montana´s en dorpjes. hij woont in het dorp en helpt ons meteen aan een hostel en we moeten natuurlijk in zijn restaurant komen eten. mindo is heel klein (4 straten ofzo) en is heeeeel groen ik zal snel foto´s plaatsen, we hadden een heel schattig huisje met 2 mini verdiepingkjes, net nieuw, het rook nog helemaal naar de hout afdeling van de gamma, de volgende dag een goedkoper hostel genomen wat ook prima was. een mooie wandeling gemaakt richting de watervallen, jaja we hebben wel zo´n 3 uur gelopen! ( en een stukje kabelbaan!!) heel veilig hoor mama.
toen heerlijk verse sapjes gedronken bij de jugo-meneer. zo vers! met schommels als bankjes. vanochtend een hostel geboekt voor quito. daar is het feest deze week. morgen gaan we terug. het ontbijt net was echt vies en een dikke flop dus we zijn een beetje kranky en esther is even terug naar het hostel om boekje te lezen. die zal denk ik ook weer snel een verslag uitbrengen. een mobiel nummer hebben we nog niet. heej maar het is heerlijk weer (hihi) ik ga weer naar buiten kolibri´s spotten! hasta luego!! xx laus

  • 03 December 2010 - 15:44

    Heee Schatje,:

    Dat klinkt allemaal echt fantastisch. Ik ga proberen me geen zorgen te maken. Carpe diem zal ik maar zeggen (pluk de dag)

    Ik hou van je en ik ben trots op je, mijn grote avonturierster, geniet jij maar voor mij mee.

    knuf van mij

  • 03 December 2010 - 15:45

    Els:

    bovenstaand bericht is van je moeder natuurlijk :-))

  • 05 December 2010 - 01:02

    Laura:

    haha dacht ik al... ´schatje is my middle name´

  • 05 December 2010 - 08:40

    Tobias:

    Foto's zien eruit alsof jullie genieten! Leuk om te zien.

    Veel plezier...

  • 05 December 2010 - 15:38

    Ellen:

    Hey Laura, ideaal 2'pagina's waar we jullie kunnen volgen. Switch tegenwoordig van die van Esther naar die van jou. Klinkt wederom fantastisch. Ik heb net een nacht vast gezeten in Zeist, kon niet naar huis ivm slechte weer. Gisterenavond Sinterklaas gevierd met surprises en gedichten, helemaal leuk. Dikke kus voor jullie allebij. Het voelt alsof jullie al weken weg zijn trouwens.
    liefs Ellen

  • 07 December 2010 - 12:10

    Shanain En Maghen:

    klinkt goed meisje, geniet er mar lekker van. Lekker bruin worden!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Mindo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

and all the way back again...

13 Februari 2011

machupicchu

30 Januari 2011

todo es posible nada seguro!

20 Januari 2011

*toettoet* y tu mama tambien!

13 Januari 2011

pacha mama!!!!!
Laura

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Thailand here i come!

25 November 2010 - 01 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: