gringooooss!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu gringooooss!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu

gringooooss!!!

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 November 2010 | Ecuador, Quito

het eerste uitje met de bus! dat was spannend. maar het ging voorspoedig, de mensen zijn erg behulpzaam en ik ben mezelf heel erg dankbaar dat ik het hoe en wat boekje in het spaans heb gekocht, ik oefen veel spaans en dat helpt. onderweg veel armoedige dorpjes gezien en prachtige landschappen. of de achtergrond word er een chineese vechtfilm aangezet! heel ontspannend...not! toch maar vragen waar we der uit moeten, en hoppa je staat aan de kant van de weg. maar na 5 min lopen zien we het prachtige indian market van otovalo en niet lang daarna hebben we een hostel met mooie binnenplaats avocadobomen en hangmatten. hier doe je het voor jeeeej! lekker eten (veel vegetarische keuzes!) en goedkope cocktails. en dan weer vroeg naar bed. sightseeing, chillen en ons gigantisch ergeren aan een groep amerikanen van rond de 20 die denken dat de werelld van hun is! jesus wat zijn die lui irritant!! ik snap heel erg goed dat de locals een hekel hebben aan gringo´s! wij ook! grom grom! naja wij oefenen veel spaans en genieten van alles om ons heen. giseravond een beetje ziek geweest maar nu weer oke. vanavond gaan we nieuwe plannen maken en willen rond 3 dec weer terug zijn in quito voor de festival week.
dit was he dan weer even. dag lieve vriendjes en familie! veel plezier in de sneeuw =)

  • 30 November 2010 - 16:59

    Danai:

    gewoon kapot stompen die gringo's!

  • 30 November 2010 - 21:04

    Maaike (de Grote):

    kom ik net verkleumd aan in mijn huisje waar ik nog te koppoig ben om de verwarming aan te zetten.. lees ik over cocktails en hangmatten en zie ik alleen maar zonnige foto's!!! JALOERS!!!
    Maar ik gun het jullie van harte natuurlijk :)
    Heel veel pleziert nog bella's!
    Kus

  • 30 November 2010 - 22:32

    Valerie:

    Hee Laura, wat leuk jouw reisverslag jippie! En met foto's, helemaal geweldig, die had ik bij Es nog niet gevonden! Ziet er goed uit allemaal!!! Super veel plezier, geniet ervan en succes met Spaans leren :) Tot de volgende update! XXX

  • 01 December 2010 - 11:48

    Kim:

    lekker!!!!

  • 01 December 2010 - 18:28

    Ba Klust Crew:

    wij gunnen het je ook!!!!
    zo koud hier-
    niemand durft naar buiten om bij ons te komen eten..
    :)
    xx s

  • 01 December 2010 - 20:37

    Mark En Mirte:

    heeey meissie
    klinkt allemaal onwijs gaaf en je gaat alleen maar nog meer toffe dingen mee maken.
    dewi heeft een link van een filmpje opgestuurd...moet je egt even checke.
    zoals je van iedereen al heb gehoort is het hier sterfens kouwd en donker en grouw....voor de rest alles goed hier!...ik denk aan je!
    kusjes

  • 01 December 2010 - 22:00

    Ellen:

    Hoi lieve lau ook even een berichtje van mij. Kon je pagina niet vinden, maar..... hebbes hoor, helemaal te gek om ook wat foto's van jullie te zien, ziet er fantastisch uit allemaal, blijf hier vooral mee doorgaan je maakt me er erg gelukkig mee. Zorg goed voorelkaar lieverd en geef mijn dochter een dikke knuffel van me en Tot het volgende bericht.


  • 03 December 2010 - 12:30

    Nina:

    Fantastisch!! En meteen met foto's en al, luxe hoor!
    Lijkt een goede keus geweest ergens anders te gaan zitten in plaats van een hele dag binnen te blijven, lekker hangmatteren!!
    Geniet!
    X,
    brrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

and all the way back again...

13 Februari 2011

machupicchu

30 Januari 2011

todo es posible nada seguro!

20 Januari 2011

*toettoet* y tu mama tambien!

13 Januari 2011

pacha mama!!!!!
Laura

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 8883

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Thailand here i come!

25 November 2010 - 01 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: