quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Laura boogert - WaarBenJij.nu

quito

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 November 2010 | Ecuador, Quito

dat was een lange reis! eindeloos leek het te duren in het vliegtuig.
aangekomen op het vliegveld van quito snel een taxi genomen naar het hostel in het centrum. onderweg daarnaartoe niet veel moois gezien, druk, lawaaierig vies en gezellig. het hostel ligt in het drukke en toeristische gedeelte en het komt allemaal een beetje op ons af. snel veels te veel betalen voor onze kamer en proberen te slapen. het is dan rond 8 uur savonds daar maar voor ons 2 uur snachts. volgende dag beetje rondlopen en een goedkoper hostel gevonden. we zijn snel moe en we voelen de jetlag erg. we moeten onzelf eraan herrineren te onthaasten. overdag quito is gekleurd, gezellig rommelig en overladen met toeterende taxichaufeurs! latino´s!! lekker naar een parkje geweest en lezen.
we krijgen te horen dat zondag heel equador binnen moet blijven voor een volkstellig inc. de toeristen. we besluiten naar een ander dorpje te gaan en daar die zondag door te brengen. op naar otovalo!

  • 30 November 2010 - 20:20

    Shanna:

    hahaha wat schrijf je toch grappig! Hoeveel was die telling eigenlijk, krijg je dat te horen? daar ben ik nou benieuwd naar..
    ik kijk uit naar jullie volgende blog
    kus en knuffels

  • 30 November 2010 - 21:18

    Els:

    Hi Wijffie,

    Fijn om je stem te horen en dat het zo mooi is daar en dat je al begint te wennen. Heel erg leuke foto's, daar krijg ik een goed gevoel van . Laat snel weer wat van je horen.

    hele dikke knuffel van mij

  • 30 November 2010 - 21:19

    Els:

    ps; wat is de blognaam van Esther?

  • 30 November 2010 - 21:25

    Shanna:

    estherinzuidamerika.waarbenjij.nu

    gaat sneller denk ik dan wachten op Laura..

  • 30 November 2010 - 23:01

    Kitty:

    hee Laura en Esther,

    Geweldig hoor, daar andere kant van de wereld. Hier is het koud, wind, sneeuw, glad, vriezend, bevroren ruiten, krabben in de ochtend, donker naar je werk, donker als je thuis komt, warme koffie, thee, vroeg naar bed, vroeg weer op.....ik wil wel ruilen :-)

  • 01 December 2010 - 09:50

    Shanain:

    klinkt goed, foto's zien er goed uit. Geniet ervan en proost op mij!

  • 01 December 2010 - 17:48

    Dewi:

    Heeey laura!!

    Je bent echt net op tijd nederland uit!! De temperatuur is hier -6 brrrrr.
    Foto's zien er goed uit!! :D

    Dikke kus

  • 03 December 2010 - 15:48

    Laura Vd Boogert:

    ooow ik wil stiekem ook wel -6 jullie weten dat ik van de winter hou, maar nu ga ik genieten van mijn hangmat, nee ik heb niks te klagen. ik hou jullie op de hoogte, hou je warm!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

and all the way back again...

13 Februari 2011

machupicchu

30 Januari 2011

todo es posible nada seguro!

20 Januari 2011

*toettoet* y tu mama tambien!

13 Januari 2011

pacha mama!!!!!
Laura

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 8894

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Thailand here i come!

25 November 2010 - 01 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: