vaksie nazies! - Reisverslag uit , van Laura boogert - WaarBenJij.nu vaksie nazies! - Reisverslag uit , van Laura boogert - WaarBenJij.nu

vaksie nazies!

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Oktober 2010 | ,

ticket gekocht op 9 juni 2010, daar begint het allemaal mee natuurlijk! maar dan is het nog een hele lange weg. de hele zomer fantaseren over backpacken en dat dit jaar de hele zomer zal zegevieren. dan komen de voorbereidingen, lekker loney planet lezen, shoppen en surfen. dan komen de praktische zaken,papieren, creditcard,rekeningen, hard werken om de reis te betalen natuurlijk, vaccinaties! ja een rib uit je lijf!!spierpijn en misselijk. ze doen voorkomen of je al van ademhalen ziek word daar. nou ja goed doe dan maar 7 prikken, en 100 malaratabletten van 3 euro per stuk. en hoogteziekte pillen. bleh.. iemand ook nog een oplossing voor het kraakverbod? ojaa leuk ik ga reizen!! nee hoor grapje ik heb er veel zin in maar ik moet er gewoon heen, lekker mijn ogen uitkijken, uitgaan, hangen, feestvieren op het strand, spaans leren! nieuwe mensen nieuwe dingen! i'm ready!! nog 28 dagen :)

• 21 November 2010 - 13:20

Paul:

Ik heb ook al geboekt! Ze je op 17 november in de ochtend ergens in Buenos Aires. Heb nog veel tijd om een leuk reisplan voor ons samen te bedenken. Verheug me nu al!