vaksie nazies! - Reisverslag uit , van Laura boogert - WaarBenJij.nu vaksie nazies! - Reisverslag uit , van Laura boogert - WaarBenJij.nu

vaksie nazies!

Door: lauravdboogert

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Oktober 2010 | ,

ticket gekocht op 9 juni 2010, daar begint het allemaal mee natuurlijk! maar dan is het nog een hele lange weg. de hele zomer fantaseren over backpacken en dat dit jaar de hele zomer zal zegevieren. dan komen de voorbereidingen, lekker loney planet lezen, shoppen en surfen. dan komen de praktische zaken,papieren, creditcard,rekeningen, hard werken om de reis te betalen natuurlijk, vaccinaties! ja een rib uit je lijf!!spierpijn en misselijk. ze doen voorkomen of je al van ademhalen ziek word daar. nou ja goed doe dan maar 7 prikken, en 100 malaratabletten van 3 euro per stuk. en hoogteziekte pillen. bleh.. iemand ook nog een oplossing voor het kraakverbod? ojaa leuk ik ga reizen!! nee hoor grapje ik heb er veel zin in maar ik moet er gewoon heen, lekker mijn ogen uitkijken, uitgaan, hangen, feestvieren op het strand, spaans leren! nieuwe mensen nieuwe dingen! i'm ready!! nog 28 dagen :)

  • 21 November 2010 - 13:20

    Paul:

    Ik heb ook al geboekt! Ze je op 17 november in de ochtend ergens in Buenos Aires. Heb nog veel tijd om een leuk reisplan voor ons samen te bedenken. Verheug me nu al!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

and all the way back again...

13 Februari 2011

machupicchu

30 Januari 2011

todo es posible nada seguro!

20 Januari 2011

*toettoet* y tu mama tambien!

13 Januari 2011

pacha mama!!!!!
Laura

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 8904

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Thailand here i come!

25 November 2010 - 01 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: